4. února 2018

Nedělní chvilka žumpy

Tak jsem tak občas načíhnul na ten chat o kterém Freya tvrdí, že není žumpa. Co jsem vybulvil na vlastní bulvy? Mojí pozornost upoutaly ty nový slušný a seriozní místnůstky.



Anebo, že by se takhle bavili aspoň trochu normální a slušní lidé?






Anebo nedělní desetiminutovka. Tady jsem si vzal červený nick.



Začínáme v Klid a pohoda. Okamžitě po vstupu jsem byl dotázán na sex. V místnosti bylo asi 6 nicků, na skle jsem viděl jen vstupy a opuštění a vstupy a opuštění, a pak ten okamžitý sex. Běžím dál.



NCCéčko. Majk lační po fotkách, alexia píčuje, Luk kurvuje, úchvatně se konverzuje. A pádím do další místnosti, kde bylo na skle vymetýno, i když tam byli nějací lidé nebo co to bylo zač. Tak kvapíkem do Prahy.



Tady si dva evidentně šeptali, Petržel mlčel a pronásledující mě šeptač Luk po místnostech. Po třech otázkách a mojí ignoraci jsem už byl zmrd. Inu, tak tu desetiminutovku můžeme v tuhle chvíli odpískat.



A jako bonus to zakončím screenem z Absolutna z dřívější nedělní doby, protože a poněvač se váže k mému předešlému článku a žárlení happyny na Masožravku. Ono už teda to souvisí i s dnešním mým druhým screenem z Klidu, viďte.




Freyo, Freyo. Než začneš něco tvrdit, pak si to potvrď, nebo-li ověř. Jednoduše zvedni svoje sedací svalstvo a kmitni se podívat na jiné chaty. Pokud tam ze 4 vstupů z 5 uvidíš stejné věci jako na Chat.cz, které jsou právě v tomto poměru vždy k vidění, pak hulákej něco o nežumpě. A to se týká jen jedné jediné záležitosti, jedné jediné oblasti, která je rychle a snadno ověřitelná. Ty další, na to už chce mít víc přehledu o dalších chatech. Ti tvoji falešníci a pokrytci z Pokecu ti to nepoví, jak je to jinde. Tak podle čeho soudíš? Podle čeho srovnáváš? Podle čeho o nežumpě hulákáš?

A co ty slušné a solidní, už se něco z dálky blíží? Žhavíš dalekohled? Pořád nic? Ale to je nemilé.



Jan Bulva (r)