1. května 2019

Malé chaty = Menší než malost = Bída s nouzí

Takže lidičkové moji zlatí, asi malí taky, když píšu o malých chatech, který jsou fakt tak malý a prťavý, že za chvíli snad ani nebudou vidět. Nebo, hele, spíš nebudou vidět žádný lidi na těch chatech. Už dneska nejako nejsou vidět. A mi se na to mrknem.

Záměrně jsem všecko zmenšil aby to naopak vyniklo. Číhneme se na 3 chaty, ten největší Xchat necháme bejt, tam jsou tisícový návštěvy a velký plný místnosti, to je pořád velkej chat, i když většinu tam tvoří erotomanský místnosti. Jukneme na Chat.cz, Superpokec a Chatujme. Jo Chatujme, to si, hele, řekněme, se tváří jako chat velkej ale jenom tak vypadá, je to takový zdání klame.

Nejdřív si nabulvíme to francírkovo žumpiště s regama na pozvánky. Vidno tady 6 žumpíků. To je chat jak plesnivá noha. Dost často je tak k vidění i nula, jo jako že úplně prázdno. No ale chat jako exil pro odpady asi dobrý, takže to třeba i plní nějakou funkci, aspoň tihle neotravujou jinde. Jo ještě si řekneme, že tyhle ukázky jsou z podvečera.



A svištíme bulvit dál. Mrkneme jak to vypadá na eSPéčku. K tomu si řeknem, že tam jsou nabotovaný věčně Grantík a ta jeho Agátka, ty tam visej ve dne v noci. No jak to tam vypadá jinak si udělejte obraz sami, tak na to bulvnem už, bez dalších zbytečných blafů.























Na konec tady máme Chatujme. Už jsem blafal, že se tenhle chat tváří jako velkej ale je to spíš, jak to nazval můj kolega Azazel, chat duchů. Přes sto místností, 10 kategorií a tam ale, hele, když tim projíždíš, tak nenajdeš místnost kde je kolikrát víc jak 3 lidičkové, z tý stovky je většina místností prázdnejch a v dost místnostech visí jenom jeden živáček. Možná mrtváček, nevím hele, co tam ti lidé sami v cimrách dělaj, živo tam asi nebude. No posuďte si to a vrhnem se už na obrázky z velkýho malýho Chatujme.






















A tohle je taky zajímavý, možná jste si toho z těch, byť malých obrázků, všimli, ten Tadik tam. Hele je ve dvanácti místnostech. A jak už nedávno zjistil Azazel, tak není počítanej jako jeden ale jako 12 lidiček. No paráda, to se to, hele, zvyšuje návštěvnost. Jo a U prdloňka (prdlé Germánky) zase a furt ten Vendyt. Hele, to bude snad fakt asi zase ten Bad.





Chcete nějakej konec? Jako zakončení? Hele nemá smysl tady něco za blafy vymejšlet, jedinej konec co se blíží, je konec chatů. No, hele, možná už tohle je takovej předkonec, protože tohle jestli jsou chaty, pro nás co si pamatujou natřískaný místnosti na opravdových chatech v minulosti, myslím samo Xchat, Lidéčko nebo Libko, tak tomuhle se fakt chaty ani snad říkat nedá. Dva tři lidi v cimře, to si můžou povídat přes nějaký daleko vhodnější komunikátor. Takže konec bude takovej, že konec chatů v Čechách nastává. Už teda dlouho ale komat může trvat klidně roky. Chaty se z tohodle komatu už neproberou. Na to dám svůj honzí krk.


Jan Bulva (r)



3 komentáře:

  1. Ano, toto je krásná ukázka toho, jak to v současnosti na těchto chatech vypadá. To už je jen takové paběrkování. A k tomu ještě přičteno, možná násobeno, si je třeba uvědomit, kdo na těch chatech zůstává. A kvalitní, inteligentní, zajímaví, prostě jak Já říkám "lidé s nějakou přidanou hodnotou" už dávno nikde nejsou. Já jsem to právě pocítil ve chvíli, a psal jsem tu o tom článek, kdy na Chatujme po dlouhé době už nějak přestala místnost HX fungovat jako "vůdcův stan". Ono když mě tam navštěvovali lidé převážně z minulosti, které jsem znal a měli pro mne nějakou hodnotu a přínos, či ojediněle někdo nový zajímavý, ovšem když to pominulo, což z jasných logických důvodů, a Já se rozhlédl po těch domorodcích na tom Chatujme, pak jsem zjistil, že vlastně s nimi nemám o čem, že mě nikdo nezajímá a neoslovuje, vlastně jediní, s kterými jsem tam nějak i veřejně komunikoval, byli zase hlavně lidé z dřívějška a od jinud.

    A k tomu Tadikovi mám ještě taky skrýn, jeden už jsem uveřejňoval ve své glose

    https://xglosy.blogspot.com/2019/04/luryho-kejkle-dil-3-zaver-trilogie.html

    tam byl dokonce ve 14 místnostech. Mám i novější skrýn, tam je dokonce v 15 místnostech

    http://jyxo.info/uploads/DD/dd8d3e7a044d817c2c0439e79f4fb899ba576344.png

    K tomuto tématu, které nadhodila na tamních diskuzích uživatelka Alecraml, jsem zaznamenal, že se Anathema konečně pochlapil, a po zbytečných zvratkách na XChat, se jal konečně smysluplně a tématicky reaogovat, což pozitivně kvituji. I to jeho doporučení, které by mělo v mnoha případech problém vyřešit, v tomto konkrétním ovšem nikoliv. Protože pokud má takový uživatel přes 50 hodin, tak takový filtr je děsivý, to je převedeno na XChat filtr 3 000, což jsem tam viděl snad jen při nájezdech Trashe v BF v minulosti, ono ani na Lidech nebylo k vidění takto vysokých filtrů, přesto že tam měli SS větší svobodu v nasazování filtrů dle své volby a ne dle jen momentální situace, jak je tomu na XChatu (rozdílné systémy ale v obou je to šílený filtr).
    Takže moje osobní doporučení, jednak jsem psal, že toto řešil GymJWM na XChatu tak, že jeden nick může být pouze ve 3 resp. nick s CRT v 5 místnostech. A uživatelce Alecraml bych doporučil upravit místní pravidla, tedy např. popisek či místní pravidla na webu, pokud ho místnost má. Pak by šlo takový nick, který opakovaně jen visí v místnosti vylikvidovat.

    Každopádně na Chatujme je to úplně špatně, tam si může dávat kdo chce třeba statisicové filtry, není to nijak ošetřeno, ovšem čemu se divit na sluníčkářské LuRyho anarchii, která toleruje multinicky ač se pokrytecky tváří, že nikoliv, a to jen ještě v nějakých případech a kde byl adminem trestanec a chameleon, kde mohou někteří obcházet BAN, když jsou s jiným nickem tzv. hodní, to mi silně připomíná nechvalně známého admina JiH z francírkovo žumpochatu (tam to bylo ještě horší, tam s obchazeči BANu JiH klidně sdílel jednu místnost jako by se nechumelilo.. že.. ovšemže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu a ten Vendys, to bude vážně asi opět chameleon Bad. Ale kdo ví, třeba je to další nick toho Maserníka, co Já vím od koho se nechává virtuálně masírovat Denisa S. M.

      Vymazat
  2. Jsem prihlaseny u SP i na chatujme. Co se tech poctu chatujicich lidicek na obou portalech tyce ti muzu dat jen za pravdu. Je videt, ze se stim zabyvas, jsou to vazne jen vicemene male komunity duchodcu. Par mladsich je tam taky, ale zas tak moc ne (Me je 45, tak si me sam nejak zarad.. :-) ).Asi jsem si neprecetl vsechno a mozna ani vsechno nepochopil, ale je zajimave se "podivat do zakulisi" .Taky jsem presel v roce 2013 z lide.cz na SP.cz...Pamatuji si , ze jeden cas tam na lidech Grantik taky poustel to radio, vzdycky poslal nejaky odkaz na nej. Uz bohuzel ted nevim, jak se ta mistnost jmenovala. Pak najednou Grantik zmizel a zjistil jsem , ze to bylo asi kvuli tomu, ze "prebral funkci " u SP. V kazdem pripade se mi to radio tenkrat libilo, byl to dobry a novy napad.
    Jinak zaverem...mas recht, jde to od desiti ku peti a je to skoda, kdyz si vzpomenu treba na lidecka.
    S Pozdravem Honza

    OdpovědětVymazat