3. května 2019

Mezičlánek

Než jsem se dostal k napsání tohoto Mezičlánku, tak mě napadlo, inspirován právě Mezičlánkem, co zkusit jinou publicistickou formu. Ale to až na konci tohoto článku mezi články.

Jak už jsem někde psal, v Xglosách bylo z aktuální a někdy třeskuté situace, a to hlavně kolem chatu Chatujme, napsáno to stěžejní, to hlavní, to zásadní. Nyní je tedy čas věnovat se těm méně zásadním věcem z celkového pohledu, což ale nemusí znamenat, že nemohou být důležité lokálně. A jak už jsem předesílal, nastala ta správná doba si ukázat charakterové vlastnosti jedné uživatelky na Chatujme. Tušíte správně, psal jsem to již, zde ji nebudu jmenovat. Tento článek ovšem nebude následovat po tomto, přijde na řadu po počinu, který ještě pořád neprozradím. V článku se objeví i jiný uživatel, řekl bych ten nejvyšší z nejvyšších. Mimochodem, o zmiňované uživatelce prohlásil někdo z adminů "Ty na to jednou dojedeš", Já sice nevěřím na boží mlýny, každopádně věřím v to, co se dá odhadnout, zvláště když na to člověk může míti dosti silný vliv.

Rád tedy využiji možnosti publikovat i zde, páč jsou věci, které se na Xglosy prostě a jednoduše nehodí, přesto je dobré o nich psát. Zde je to také více o obrázcích, přeci jen na Xglosách má přednost text a obrázky jsou občas jen doplněním či důkazním materiálem. Nu a ještě úplně jinou formou bude záležitost nově vzniknuvší, o které jsem psal v úvodu.

Ano, tou novou formou budou X-Fejetony. Stejně tak, jako mám potřebu se někdy vyjádřit a udělat článek trochu jinak, a tedy proto publikuji i zde, pak další vyjadřovací formou, protože zde je to přeci jen stále o informacích a striktních sděleních, pak tou potřebou, krom AzaPoetu, což bude spíše již občasnější záležitost, aspoň předpokládám, pak mi chybí právě forma krátkých rychlých aktuálních komentářů, kde netřeba obrázků, kde nepůjde čistě o sdělovaní informací, nýbrž o odlehčenou, někdy možná sarkastickou či ironickou formu, nahlížení na věci z jiných neotřelých úhlů pohledu, kdy se nemusím držet snahy o co největší objektivitu ale naopak popustit uzdu nádechu subjektivity. A tudíž proto fejetony, X-Fejetony.

Anděl Azazel
Xglosy
X-Fejetony
AzaNoviny (Xmagazín A-A)

2 komentáře:

  1. A než napíši další řádný článek, tak si můžete zatím přečíst můj první fejeton na X-Fejetonech

    https://xfejetony.blogspot.com/2019/05/umeni-vcas-odejit.html

    Nebo na Xglosách v menu X-Fejetony, kde bude vždy uveden aktuální jeden fejeton.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele tuším Mrchu, noo tak z toho mála co vím, tak na to se těším :-D Jen se, Mirku, rozbulvárni. Tady se nekorektnosti meze nekladou :-D

    OdpovědětVymazat