30. května 2019

Mrchy a Mrchové.

Na rozehřátí začněme mrchem LuRym. Když jsem si na Chatujme nechával ustálit místnost Hrabě X, prováděl to právě Lukáš Ryšánek. A Já se dozvěděl, že byl pravidelně nepravidelným čtenářem mých AzaNovin, které v minulosti byly hlavně z prostředí XChatu. Dokonce prý měl na jednom mém webu RSS čtečku a vůbec byl velmi informovaný a měl velký přehled. Také mi sdělil, jak se nad některými čísly hodně bavil.

Půjdeme v čase o drahný kus dál a podíváme se na skrýny, kde chválí můj článek, tentokráte z prostředí francírkova Chat.cz a dlouze mnohé věci rozebíral a též se nad nimi bavil.


Zdroj: Místnost HX na Chatujme.cz


Ano, dámy a pánové, moji milí čtenáři, když šlo o jiné chaty (Xchat, Chat.cz) tak se pan Ryšánek náramně bavil. Když jsem začal upozorňovat a kritizovat některé věci na Chatujme, tak mojí osobu zaBANoval. Tudíž když jsem psal o ostatních chatech, tak měl ústa od ucha k uchu, když o jeho chatu, tak Blokace, a to již v době, kdy jsem ani na Chatujme aktivně již nepůsobil. Tak takový je pan Lukáš Ryšánek, nu.


Nyní přejděme k mrše Mrše. Tady to bude rozsáhlejší, tak to rozdělím do několika sekcí.



Zdroj: Profily na Chatujme.cz


Opět na rozehřátí si dáme e-mail Bada ku Mrše. O Badovi víme své, ovšem stojí ten mail za přečtení, to rozhodně.




Aza jednou kouzelník s perem, po druhé Xglosy jako pochybný plátek

Ano, na své, dnes již zmršené, diskuzi Mezilidské vztahy takto přesně nazvala Xglosy, tedy pochybným plátkem. Několik málo dní před tímto výrokem ovšem psala toto:



LuRymu jednou leze v anus, po druhé je to retard

O tom, že Mrcha v současné době píše LuRymu análně alpinistické vzkazy, a ten je už ani nechce číst, jsem již psal. Podívejme se ovšem, jak se o LuRym vyjadřovala ještě v nedávné minulosti. Například ho nazývala retardem (viz. skrýn výše), na další se můžeme podívat teď.






Nadržená Lovely


Zdroj: Profily na SuperPokec.cz

Nadržená Lovely je prý multinick a tahá na Chatujme nadržené chlapy. Nu, a taky u ní byli Grantik s Agátou na návštěvě, asi.





Dámy a pánové, moje milé čtenářky a čtenáři, psal jsem, že musím překonávat odpor k napsání tohoto článku. Překonal jsem ho, ovšem vybral jsem jen minimum věcí, měl bych toho ještě mnoho a mnoho, každopádně myslím, že toto jako ukázka stačí. Více se v tom bahně opravdu nehodlám rochňat. Děkuji za pochopení.




A jaký bude závěr dnešního článku? Bude otázkový. Opravdu se mě LuRy tak bál, že mě musel ze strachu zaBANovat? Moc si ale nepomohl, že.. ovšemže. Na jakých jiných chatech Mrchu znají, jak psal Bad? A znáte ji už vy, dojede na své chování? Co myslíte? A je Sahrazada tak slepá, naivní nebo zoufalá, že si tohle pouští k tělu? A je vdaná Lovely opravdu tak nadržená? Je LuRy spokojen se svojí hrou na boha, která se mu ale krutě nedaří? A kam se nám vůbec vytratil kriminálník Bad? A proč se Denisa rozlézá jak mor po mnoha místnostech? A víte co? Konec. Páč kdybych psal ještě chvíli, musel bych použít Anathemovo "To bych blil", ač tedy Já nikdy nezvracím, stejně jako mistr Anténovič.

Anděl Azazel

5 komentářů:

  1. Co treba tady si pokecat ? ty chcipaku :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. notak nebud srab za sukni maminky

      Vymazat
    2. te mozna precenuji.. maminka je na tebe zla co? :( to me mrzi

      Vymazat
    3. fakt mi te je lito .. co sis musel uz prozit.. asi nejaky vyprasky a komplexy z destvi.. nebyl si zneuzity? tatou ? strycem? tetou??

      Vymazat
  2. Azakoniny:),pavlačové drbny jsou proti tomu bandou amatérů a neberte si nebohá zvířátka do huby jinak vám ještě ukážou ,kde má kanec číču:)

    OdpovědětVymazat