6. května 2019

Vlastníci Chatujme - Prudič z Lidé a Lukáš Kristus?

Nejdříve si řekněme jednu podobnost pánů spolumajitelů portálu Chatujme.cz. Své nicky mají sestavené z písmen svého civilního jména. Petr Jiráček, který krom Dutch se prezentuje též jako JirPet, Lukáš Ryšánek jako LuRy. Oba pocházejí ze starého Lidé.cz.

Petr Jiráček (dutch alias JirPet) byl na Lidé.cz v minulosti BANován. Zde si korektně řekněme, že ne každý člověk, co někdy dostal BAN, tak musí být nutně prudič. Každopádně Dutch byl BANovám opakovaně, tedy po odpikání si ročního BANu na Lidé.cz, byl po návratu opět zaBANovaný. Odcitujme vlastní slova Dutche, která jsou k nalezení v "Historii Chatujme.cz" na jirpet.cz: "...Poté jsem přešel na Chat Seznamu ale po 2letech jsem dostal BAN za který si nejsem vědom své chyby a tak začali hádky s Adminy proto jsem přešel na Chat Centrumu , ale tam se mi nelíbil systém a vzhled proto jsem tam chatoval 1rok než mi skončil BAN na seznamu , ale po návratu na Seznam jsem opět dostal BAN a zase na 365dní. ..."

Zdroj: jirpet.cz



To ovšem není všechno, Dutch totiž nějakou chvíli BAN obcházel, podívejme se na to, jak o tom opět sám hovoří ve vzkazníku 2. 9. 2009 na svém webu dutch.decker.

Zdroj: dutchdecker.webnode.cz



Ano, někdo ho tzv. nabonzoval, jinak jak sám říká, mohl chodit tajně, tedy rozuměj OBCHÁZET BAN. Takže prostými počty docházíme k tomu, že jen z těchto informací byl Dutch na Lidé.cz BANován minimálně 3x, z toho jednou za obcházení BANu.

Sami vidíte, že na Lidé.cz k BANům přistupovali nekompromisně, tedy i k jejich obcházení. Na Chatujme.cz, které je jakousi napodobeninou či uvažovaným pokračováním starého zrušeného Lidé.cz, tak k obcházení BANu přistupují zcela jiným způsobem. Pokud ten člověk tzv. "nezlobí" tak si BAN může v klidu obcházet. Příklady známe, viz. Vita1971 či Bad a čert ví kolik dalších. Na starém dobrém Lidéčku by jim to neprošlo, na Chatujme všichni víme, že BAN obchází ale neděje se nic, vše je v pořádku. Toto je politika LuRyho, který ji sám takto prezentoval, ano, toho LuRyho, který jak jsme si již ukazovali, si ve hře na boha BANuje unBANuje a provádí kejkle nejen s BANy jak zrovna chce, jak se svévolně rozhodně, jak se vyspí či mu co přelétne přes kejklířský nos.


(KONEC 1. ČÁSTI)

Poznámka: Původně jsem zamýšlel napsat tento článek pro SuperBulvár, jelikož vše co bych rád sdělil, bude rozsáhlejšího řádu, pak jsem se rozhodl pro uvedení po částech. Tato 1. část je zveřejněna jak na SuperBulváru, tak i na Xglosách. Kde bude publikováno pokračování, to je v tuto chvíli ve hvězdách a bude záležet na mnoha okolnostech. Závěr, na který jste, moje milé čtenářky a čtenáři zvyklí, ten bude až na úplném konci, předpokládám že v příští 2. části)



Anděl Azazel



1 komentář:

  1. Promazal jsem tady taky ten spam těch prasat, díkes za upozornění, Mirku, já to zas tak nesleduju už. Myslíš, hele, že to budou jenom 2 části? Nebude to dalsí neverending story? :-P Nebo aspoň trilogie? :-D

    OdpovědětVymazat